Bredbånd

Seriøst eller sjovt bredbånd?

Bredbånd

Lynhurtigt bredbånd med indbygget sikkerhed - og særlige prisfordele i samarbejde med din antenne forening

Når du har tv fra din antenne forening, kan du også få YouSee Foreningsbredbånd. Det betyder, at du har adgang til særlige bredbåndshastigheder og -priser. Med bredbånd fra YouSee får I hurtigt og stabilt bredbånd med garanterede hastigheder. Og en sikkerhedspakke følger med i købet, så man altid kan færdes trygt på internettet.

Gå på netbank uden bekymringer

Mange danske internetforbindelser er forsøgt hacket inden for det sidste år. Så måske er du mere sårbar, end du tror? Hver tredje dansker har også været udsat for cyberkriminalitet. Og derfor er det vigtigt, at man er beskyttet, når man er online.

Med YouSee Sikkerhedspakken kan man bl.a.:

• Beskytte børnene på nettet
  • Gå på netbank uden bekymringer
  • Få effektiv antivirus
  • Shoppe trygt og sikkert online

En god wi-fi-forbindelse

Med et YouSee-bredbåndsabonnement, følger der altid et trådløst modem med – helt uden beregning. Modemmet sørger for, at man har god wi-fi-dækning i hele boligen, og en god og stabil forbindelse. Og så er det oven i købet nemt at installere. Se hvordan på yousee.dk/bredbånd.

Her vises dine særligt fordelagtige foreningspriser.

Tryk på knappen "klik for priser"

Du skal på YouSee.dk først taste din adresse før dine særlige foreningspriser kan vises.

Er du ikke allerede en del af den lokale antenneforening?

Kontakt os og bliv en del af fællesskabet

Tilmeld nyhedsbrev

Hvilken hastighed skal du vælge ?

En god hastighed

til en god pris

25 Mbit

En fin hastighed til dig, der er en del online og som har et mindre behov for streaming.

En rigtig god hastighed, når I er flere derhjemme, der er online og streamer samtidig.

100 Mbit

En rigtig hurtig hastighed til dig, der har et stort behov for både at streame i høj kvalitet og downloade tunge filer.

300 Mbit

Når det skal gå endnu hurtigere

Når hele familien skal være på

Frihed til at vælge

Med bredbånd via din lokale antenenforening, har du mulighed for selv, at bestemme hastigheden på dit bredbånd.

Du kan skrue op for download, når du skal se film og serie online eller være på nettet med flere enheder.

Når du skal tage backup, overføre store filer eller sende foto til online fremkaldelse kan du skrue op upload

Hornsyld - Bråskov Antenneforening