Få lokal hjælp og vejledning

Ved eventuelle TV kanal fejl

Henvendelse til

Lars Rosenkrands

Tlf 40 31 31 01

Vedrørende Service

Hornsyld-Bråskov NET har tegnet en fuld service kontrakt, en aftale der dækker alle reparationer på anlægget, samt forsikring af dette.

Undtaget fra ordningen er dog alle installationer på privat grund d.v.s fra standeren i skel og ind på egen grund og hus det har ikke noget med Hornsyld-Bråskov NET at gøre.

Da bestyrelsen ved flere lejligheder har erfaret at nogle medlemmer er i tvivl om hvorledes man skal forholde sig i tilfælde af at signalet til TV forringes (vejrforhold undtaget) eller falder helt ud, vil vi gerne hermed give nogle retningslinier.

Undersøge om alle forbindelser til TV sidder som de skal.

Spørg dernæst naboen om de har en fejl (hvis de ingen fejl har, ved naboen) er fejlen fra stander i skel og ind på egen grund og hus, og har ikke noget med antenneforeningen at gøre.

Hvis naboen også har samme fejl kontakt da Dansk kabel TV. For service ring til Dansk kabel TV på Tlf 7642 8800.

Det skal understreges at hvis man uden grund rekvirerer service, da vil alle udgifter blive afkrævet den der rekvirer service.

Hornsyld-Bråskov NET

Opsætning af TV

Følgende netværksnumre er tilgængelige:

Netværks ID 100 hører til DVB-C og MPEG4 (altså HD TV)

Bruges på opsætningen ved Digital TV

Netværks ID 110 hører til ”Bland selv” produktet.

Bruges ved andre enheder end YouSee boksen.

Netværks ID 120 hører til YouSee boks

Boksen finder selv det rigtige nummer

Bruger man ovenstående netværksnumre er der ingen problemer og man skal ikke gøre noget.

YouSee har i øvrigt en digital testkanal hvor du kan se om dit TV kan modtage HD kanaler.

Øvrige indtastninger: (hvis nødvendigt)

FREKVENS 450 Mhz (450000Khz)

SYMBOLRATE 6875

QAM 64

Har du brug for hjælp?

Som medlem af Hornsyld-Bråskov NET får du lokal support.

Spørgsmål kan se via formular på denne side

Drift information

Modtag drift info fra youSee

Modtag drift info fra Dansk Kabel TV