Medlemsfordele

Fuld fart og indbygget sikkerhed...

Medlemsfordele

Nye fordele for vores medlemmer

• Bredbånd Uden Tv henvender sig til de medlemmer, der går på internettet og som streamer deres tv.

• Nedsat lejepris på YouSee tv-boks, NU KUN 30,- PR. MD. Med en tv-boks får du et underholdningsunivers med eksempelvis din personlige Bland Selv Tv-pakke, pause og optage dine favorit programmer.

• YouSee Mobilopsparing: Når du opretter et mobilabonnement ved YouSee, og samtidig er medlem af en antenneforeningen, opsparer du 300 kr., som du kan bruge til en ny mobiltelefon. Du kan bruge din opsparing med det samme eller vente seks måneder, hvor du igen får 300 kr. Du kan maksimalt opspare 600 kr., og når du har brugt din opsparing, begynder en ny opsparing automatisk. Lige så længe du har dit mobilabonnement.

Vi samarbejder med YouSee butikken på Søndergade i Horsens, som gerne hjælper med aktivering og support af YouSees produkter. Det er foreningens opgave at sikre medlemmerne et tidssvarende og fremtidssikret net. Det gør vi nu, og det vil vi også gøre i fremtiden, og opfordrer derfor byens borgere til at støtte op om Hornsyld-

Bråskov Antenneforening.

Læs mere HER

Er du ikke allerede en del af den lokale antenneforening?

Kontakt os og bliv en del af fællesskabet

Tilmeld nyhedsbrev

Hornsyld - Bråskov Antenneforening